Jeżeli po otrzymaniu towaru stwierdzisz wady techniczne, uszkodzenia powstałe podczas dostawy lub towar jest niezgodny z zamówieniem, możesz złożyć reklamację drogą mailową.
W tym celu wyślij wiadomość na adres
[email protected], w której krótko opiszesz wadę produktu oraz okoliczności powstania wady lub uszkodzenia. Dodatkowo wskaż następujące informacje:
- - Numer zamówienia (dostępny na Koncie Klienta w zakładce „Zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia),
- - Numer konta bankowego w formacie IBAN,
- - Wyraźne zdjęcia całego produktu, metki/języka z widocznym numerem referencyjnym i rozmiarem, oraz zdjęcia uszkodzeń.
W przypadku reklamacji produkt nie musi być odsyłany od razu. Sklep ustosunkuje się do zgłoszenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres mailowy.