Sprawdź nasze tematy w dziale pomocy lub skontaktuj się z naszą obsługą klienta.
Jak możemy ci pomóc?
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00
[email protected] lub zadzwoń pod numer 32 325 60 72
Tematy pomocy
Nasz sklep
W sklepie catfootwear.pl nie oferujemy wymian.
Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez INPOST, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:
1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z Formularzem Odstąpienia, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie-usuń starą etykietę.
3. Wejdź na szybkiezwroty.pl i postępuj zgodnie z instrukcją: uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą.
4. Poczekaj na otrzymanie e-mailem i sms-em kodu zwrotu, kod jest ważny przez 72h od otrzymania.
5. Na kartonie ze zwracanym produktem umieść kod zwrotu.
6. Nadaj paczkę w Paczkomacie: na ekranie Paczkomatu wybierz opcję: „Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod, umieść paczkę w skrytce, nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
7. W przypadku płatności online pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.
8. W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.